Často kladené dotazy:
ČLENSTVÍ
Musím být členem fitness centra, abych mohl využívat služby eMfit?
Ne. V našem zařízení nejste vázáni členstvím.
Platíte jen za to, co sami využijete. O svých penězích tak rozhodujete
pouze Vy.
Zákazník se ale může registrovat a využívat tak výhod registrace
(rezervace, přístup na online účet a z toho plynoucí slevy, nákup
permanentky apod.) Lze členství přerušit? Ano vždy předem. Minimálně na
5 dní a maximálně 2 měsíce.
ČIPOVÁ KARTA
K čemu slouží čipová karta a kolik stojí?
Služby hradíte čipovou kartou, kterou od nás obdržíte.
Poplatek za její vydání činí 100Kč.
Jaká je minimální částka, kterou musím na kartu dobít?
Minimální vložená částka je 1000Kč.
TYPY PLATBY
Jakým způsobem mohu platit ve fitness centru?
Hotově nebo Multisport kartou.
NÁVŠTĚVNÍ ŘÁD
Kde je k dispozici návštěvní řád a co obsahuje?
Návštěvní řád je k dispozici na recepci sportcentra a každý zákazník by
s ním měl být seznámen.
Kde máte uvedené obchodní podmínky?
Obchodní podmínky máme uvedeny na webových stránkách nebo na recepci
eMfit.
STORNO POPLATKY
Kde najdu výši storno poplatků?
Výši storno poplatků najdete v obchodních podmínkách a při stornování
lekce online vás systém upozorní na jejich výši.
Rádi vám je řekneme i na recepci eMfit nebo na tel. čísle +420 792 377
602.
Máte jiný dotaz?
Neváhejte nás kontaktovat jak e-mailem, tak telefonicky, případně můžete
oslovit pracovníky přímo na recepci s jakýmkoliv dotazem, rádi Vám
poradí.